Spinning-tunnit

Basic

Basic on tunti ihan jokaiselle - aloittelijoille ja pitkään polkeneille. Tunnilla käydään läpi pyörän säädöt ja opastetaan jokaista aloittelijaa lajin pariin. Tottuneille polkijoille tunti sopii kevyeen palautumiseen. Basic on kevyttä menoa kevyellä sykkeellä pitäen sisällään mm. alkulämmittelyn, mäkiosuuksia ja loppuvenyttelyn. Rasva palaa ja hikikarpalot valuvat hyvän musiikin tahdissa, mikä sen parempaa!

Spinning on erittäin tehokasta kuntoilua, jossa töitä tekevät eniten reisilihakset, myös pohkeet, pakarat, alaselän ja vatsan lihakset sekä käsivarret kuormittuvat.

Ota tunnille mukaan kovapohjaiset tossut, mukavat vaatteet (ihonmyötäiset trikoohousut ovat parhaimmat), vesipullo ja hikipyyhe. Tervetuloa hikoilemaan!

Cardio

Cardio on Basicia astetta kovempi tunti. Meno on reippaampaa, syke on korkeampaa ja tunnin rakenne on monipuolisempi. Tunti koostuu mm. alkulämmittelystä, hölkästä, ylämäistä, spurteista ja loppuvenyttelyistä. Ohjaajat ja musiikki ovat mukaansatempaavia ja saa sinut suoriutumaan tiukemmistakin paikoista. Tule mukaan hikiseen menoon!

Interval

Keskiraskas tunti jossa kuitenkin vastusta säätelemällä voit tehdä tunnista omalle tasollesi sopivan. Sisältää vauhdikkaita osuuksia niin istuen kuin seisoenkin unohtamatta kuitenkaa tarvittavia palautusaikoja.

BodySpinning

Keskiraskas tunti jossa kuitenkin vastusta säätelemällä voit tehdä tunnista omalle tasollesi sopivan. Sisältää vauhdikkaita osuuksia niin istuen kuin seisoenkin unohtamatta kuitenkaa tarvittavia palautusaikoja 30 minuutin ajan jonka jälkeen siirrytään jumppasalin puolelle tekemään 30 minuutiksi monipuolista lihaskunto-osuutta.

Down&Up

Tunti jossa vastuksella säädöillä on paljon merkitystä. Tunti nimensä mukaisesti pitää sisällään niin alamäkiä kevyillä vastuksilla kuin myös ylämäkiä raskailla vastuksilla. Syketasot vaihtelevat tunnilla runsaasti.

Challenge

Raskas tunti: ei suositella aloittelijoille. Tunnilla meno on kovaa ja vaihtoehtoja ei anneta. Haasta itsesi!

HIIT

Raskas tunti: ei suositella aloittelijoille. Tunti sisältää lyhyitä ja pitkiä kovempia osuuksia joiden välissä palautellaan ja valmistaudutaan seuraavaan kovaan pätkään.

Les Mills RPMLesMills RPM

RPM™ on 50 minuuttia kestävä intervallitunti, jossa energinen musiikki ja ammattitaitoiset ohjaajat motivoivat sinua polkemaan pidemmälle, kuin uskoitkaan. Tunti sopii sekä aloittelevalle pyöräilijälle, että kilpapyöräilijälle.

Soita: 02 232 5287

Ota yhteyttä ja kysy lisää!